Sort: Date | Title | Views | | Comments | Random Sort Ascending
View:

çıtır kadını eleman koltukta sikicek

402 Views0 Comments

evden 1 poşetaldım sadece halamda küçük valiz Bu arada halam inanılmaz güzel ve seksi gözüktü gözüme Dar bir pantolon onun üzerinde gömleğivardı 2 3 düğmesi açık gögüsleri diri olduğundan çatal kısmı ve biraz g...

zenci kadını zenci adam fena sikiyor

370 Views0 Comments

an başladı bende tmm size yardım edecem dedim ve eşim evde olmadığı bi gün onları ayarlayıp benim eve götürdüm ve arkadaşıma anağtar deliğinden izleyeceğimi söyledim arkadaşımda o konuları çok konuşup bi çok ke...

2 kadını eleman kucagına almış sikecek

880 Views0 Comments

siki dimdik olmuştu sikini iki elile kavradım sıvazlamaya başladı sert kemık gibi olmuştu ağzıma aldım dudakalarımla sıkıştırıyor dilimle ağzımın içindeki alete daireler çizdiriyordum o ise kendinden geçmiş göz...

koca götlü ateşli kadını becerme

821 Views0 Comments

memelerini sıktırıyordu kasıma durma ortak sende aramıza katıl dedım ve masadaki tereyağı tabağını gösterdim kasım mesajı almıştı gitti erimeye başlamış tereyağını yarağının her yerine sürdü bir kısmınıda parma...

zenci adam güzel kaşara dehşet sikiyor

878 Views0 Comments

çıkartıyordu kasım devam ediyor cemilenin daracık götünün içine yağlı parmağını fazla zorlamadan yavaş yavaş sokmaya başlamıştı cemilenin gözleri kayıyor sadece yapma lütfen diyebiliyordu kasım cemilenin götüne...

zenci kadına sakso çekip sikme

732 Views0 Comments

beni arayıp bana Zehra gelmiyor dedi bende tamam ben ararım onu dedim Zehra yı telefonla arayıpZehra ya ulan orospu niye gelmiyorsun kaltak herkeze yayayımmı benim altıma yattığını orospuluk ettiğini söyleyeyim...

zenci kadını eleman amından süper sikiyor

703 Views0 Comments

buluzunu atletini eteğini çıkarıp sütyeninide çıkardım sonrada kilotunu aşağıya doğru çekip çıkardım sırt üstü yatağa yatırdım onu bacaklarını yanlara açıkp amını yalamaya başladım amını benim için traş ettiği ...

latin dansçı kızla sex yapma

746 Views0 Comments

elliyip dayıyorum anlasada ses çıkarmıor bi gün boş bir zaman bulursan onu sikicemBundan 1 ay önce can sıkıntıdan patlamak üzereyken kendimi dışarıya attım amacım bir iki tur atıp dönmekti ama sokakta karşılaşt...

zenci adam karılara fena basıcak

736 Views0 Comments

odasına kadar gittik ikimizde çırıl çıplak yataktayız karşımızda dev bir ayna oda tamamen aynadan görünüyor önce hafif hafif öperek ağzına aldı sonra hızlandı ve nerdeyse sömürecek derecede yalıyordu sonra sırt...

kaşarın agzına verip boşalma

723 Views0 Comments

olmadım dahasadece sex önemli benim için o yüzden 2 3 hafta içinde postalıyorum sex yapamadıklarımıNeyse Biz Finikeye Gidmişdik Babamgille Babam kargoda çalışıyo o nun için gidmişdikgelmişken annemle bizi anne ...

sexsi oruspuya adam fena basıcak

690 Views0 Comments

eteğini yıtracak gibi indirdm herşeyini çırıl çıplak yptm o göt o göğüsler hesi önümde bnde aletimi çıakrdm al burdan bşlayım dedm güldü ve azına aldı daha önce hiç sikişmemiş ilk sen olacan dedi bu bana dahada...

abazalar güzel kadını sikecekler

685 Views0 Comments

bu sfer çıakrdm götünün üzerine patladım oda patladı sonra banyoya gittm o burda banyo yapamam şüphelenirler dedi bn de tmm dedm tam kapıdan çıkarkn bunu sık sık tekrar edlm dedi bnde tabiki artık seni bırakmam...

latin kadına adam götten vericek

735 Views0 Comments

hayatımız var ve onu seviyorum nedense turbalı kadınlara hep zafım vardır 178 boyunda70 kiloda yakışıklı sayılacak kadar cekici 28 yasında biriyim neyse olaya dönelim eşimin kuzeninin karısı2 cocuklu ismi ayşe ...

sarışın kadına adam feci çakıcak

719 Views0 Comments

istemeyerek evlendigini söylüyordu bende fırsat bu fırsat deyip başladım ayşeyi övmeye sen cok güzel alımlı birsisinin begenilecek kadınsın deyince hadiya okadarda degil deyip gülümsüyordu hele kapalı degilde a...

iri gögüslü güzele sakso çekip basma

705 Views0 Comments

Bugün çamaşır yıkayacaktım zaten üzerini değiştirmek lazım diye devam etti Önce pantolonumu sıyırdı hala çömelmiş olduğu için yüzü tam yarağımın hizasındaydı Pantolonu çıkarttıktan sonra üzerimdeki gömleği ve a...

sarışını adam koltukta iyice sikiyor

664 Views0 Comments

bunu annemin yapmasına imkan yoktu sıkıntılı halim annemin dikkatini çekmişti oğlum canım neden sıkkın Bir şey mi var Dedi anne yok bir şey bak senin annenim Şu dünyada ikimiz varız anne gerçekten bir şey yok d...

fahişeyi domaltıp sonrada iyice sikme

707 Views0 Comments

cıglıkla bosaldı kasılmaları oyle sıddetlydı kı dayanamayıp bende gotune buyuk bır hısımla bosaldımufaklık benım aletı tekrar agzına alıp sehvetlendırdıkten sonra benı bozmanı ıstıyorum demezmı emınmısın dedıgı...

genç azgın kadını amdan becerme

758 Views0 Comments

kez bosalıyordu fahıse arkasından bende bosalmak uzereydımkı cıkarıp agzına daayadım aletı vakumlayarak butun dollerımı agzına bosalttım hepsını yuttu agzının kenarından akan bır damlayıda agzına parmagımla sok...

Toplam 5 sayfa, 2. sayfa gösteriliyor.12345